Moje Tělo 

Chceš se naučit zdravě stravovat? být zdravá, plná energie a cítit se ve svém těle skvěle ?

VYTVOŘ SI ŽIVOT A VYSNĚNOU POSTAVU TÍM, ŽE UDĚLÁŠ POUZE PÁR JEDNODUCHÝCH ŽIVOTNÍCH ROZHODNUTÍ A KROKŮ :

 

Program je otevřen pro přihlašování, začínáme 13.7.2020

unikátní COACHING PROGRAM :)

KNOW HOW HUBNUTÍ 


úvod do programu podcast

KDO ŽE JE ÚČASTÍKEM TOHOTO Unikátního PROGRAMU?  :) 


- Žena, která se sebou chce něco udělat, být lepší verzí sebe sama.

- Chce se vzdělávat a posouvat kupředu, žít přítomností a užívat si život. 

- Nechce si vyčítat každou přijatou kalorii a gram jídla. 

- Mít svůj život a zdraví ve svých rukou, vzít si zase zpět tu:

- ENERGII, která jí tak chybí !!! 

- Chce pro sebe něco víc. 

PROTOŽE JE TO ŽENA, KTERÁ SI TO ZASLOUŽÍ :) 

 

 


ZNÁM TEN POCIT, KDY SE DÍVÁŠ SAMA NA SEBE DO ZRCADLA A JSI UŽ BEZRADNÁ Z TOHO, ŽE SE VÁHA NECHCE POHNOUT DOLŮ.

VĚŘ MI, ROZUMÍM TI, KDYŽ SE NAD TÍM TRÁPÍŠ, PLÁČEŠ A NEVÍŠ CO SE SEBOU, PROTOŽE SE TI SYPE PROSTĚ VŠECHNO POD RUKAMA A NEVÍŠ JAK DÁL. 

- Sama jsem si prošla hubnutím dvakrát a proto vím, jaké to je. 

- Mými rukami už prošlo tisíce klientek a neustále dokola se opakuje to stejné, nevěří si, jsou zklamané samy ze sebe,

ze svého života a chtějí udělat razantní krok, změnu, která bude konečně trvalá. 

- Máš s nimi možná společné také to, že se rozdáváš pro ostatní, ale na sebe si neumíš najít ani chviličku klidu. 

- Chceš se nějakým způsobem vymanit z toho neustále se opakujícího kruhu a konečně zdravě zhubnout a naučit se,

co je za tím, že Tvé kamarádky jsou štíhlé a Tobě se to stále nedaří ? 

- Zeptej se sama sebe, máš v sobě motivaci, nebo nevíš jak ji najít, co pro to máš ještě udělat ?  

ŘEKNU TI JEDNO :) 

JSI TADY SPRÁVNĚ 


Teď mě pozorně poslouchej 

Opravdu mi záleží na tom, aby ses cítila dobře.

Aby jsi byla sama se sebou opravdu spokojená a hlavně už si to udržela napořád. 

Aby jsi byla v pohodě, ať se děje cokoli kolem Tebe. 

Aby jsi byla zdravá a plná energie. 

 

 


Protože od Tebe se odvíjí vše, co se děje kolem Tebe :) 


Výživová specialistka a průvodkyně osobním rozvojem

Ahoj, já jsem Mája, těší mě :) 

Každému z nás zaleží na tom, komu se svěřujeme do svých rukou, kdo nám bude radit co a jak děláme nebo neděláme dobře a jakým směrem se máme vydat. A tak se Vám představím.

Vystudovala jsem střední zdravotnickou školu, ale život mě nakonec zavál do jiných oborů. Vždycky mě to ale táhlo do zdravotnictví zpátky, jelikož cítím, že pomoc lidem je mé životní poslání. Vždy jsem se zajímala o to, co jím, sledovala jsem různé studie, nemoci a jejich průběh. Kamarádky si ke mně chodily pro rady při problémech s váhou, bolestmi i nemocemi. Vyzkoušela jsem si sama na sobě co zdravá strava znamená, když jsem hubla po obou porodech, kdy jsem nabrala 37 a 39kg. Cítila jsem se opravdu zle a vyzkoušela na sobě možné i nemožné, studovala výživu i funkce těla do hloubky, abych vše pochopila. Nyní motivuji a inspiruji svou cestou a mám za sebou tisíce spokojených klientů. Těší mě, že mohu být světýlkem na jejich cestě 

Moje filozofie: je založená na celostním přístupu k člověku a chápe tělo i mysl jako propojené součásti jednoho energetického systému. Optimální spolupráce obojího je pak základním předpokladem zdraví celého organismu. Důraz kladu tedy nejen na prevenci jednotlivých zdravotních problémů, ale snažím se zaměřit pozornost každého klienta do jeho vlastního středu (na sebe sama).

PROGRAM TRVÁ 52 DNÍ + bonusy


- JE ROZDĚLEN DO JEDNOTLIVÝCH ÚKOLŮ, VE KTERÝCH NAJDEŠ JEDNOTLIVÉ PODCASTY, JAK K POSLECHU, TAK KE STAŽENÍ, PROGRAM JE OPRAVDU NABITÝ INFORMACEMI, ÚKOLY, TABULKAMI, KTERÉ TI POMŮŽOU POSUNOUT SE KUPŘEDU OBROVSKOU RYCHLOSTÍ. 

- NEMUSÍŠ STUDOVAT NA VÝŽIVOVÉHO SPECIALISTU, NEBO MÍT ZNALOSTI KOUČE, ČI JINÉHO UČITELE. VŠECHNY INFORMACE, KTERÉ POTŘEBUJEŠ JSOU VYSVĚTLENY TAK, ABY JE POCHOPIL OPRAVDU KAŽDÝ :) 


Každý druhý den se ti otevře nový modul :)


Co se naučíš? 


  • 1. modul- Vše co potřebuješ vědět, než se pustíš do proměny :)
  • 1.1 modul - Den před startem --) Motivace na prvním místě: Vytvoř si svoji složku "Moje tělo"
  • 1.2. MODUL - DEN PRVNÍ --) VYTVOŘ SI SVOJE "PŘED". JEDNOU ZA TO BUDEŠ VDĚČNÁ :) 
  • 2. modul- Malými krůčky, uděláš velké změny --) dozvíš se jak může vypadat Tvůj plán, třeba na měsíc...
  • 3. modul- Váha a míry: aneb co je dobře a co je špatně ?
  • 4.modul- Tukové buňky, Aneb, proč ty mrchy z těla nikdy nezmizí! :D
  • 5.modul- Tipy na zrychlení Tvého těla :)
  • 6. modul- Netrpělivost při hubnutí, aneb když chceme výsledky nejlépe zítra v 8 ráno...
  • 7.modul- Jak se znovu naučit poslouchat sama sebe a nedovolit, aby se fitness stalo obsesí.
  • 8.modul- Pohyb I. --) Musím cvičit? Jaký pohyb je nej? Kolik času tomu věnovat?
  • 9. modul- Pohyb II. --) Kardio, nebo posilování? Jak si rozvrhnout tréninky, Co to jsou HIIT tréninky? Proč je v pořádku nestíhat tempo trenéra? Proč zařazovat strečink a jógu? Správná tepová frekvence? Co cvičit když mám velkou nadváhu? Co necvičit?
  • 10.modul- Pohyb III. --) Zranění a nemoc, necítím se dobře, mám cvičit? Jak se po nemoci vrátit zpět pro trénování? Regenerace, Technika nadevše, závěrečné rady k pohybu :)
  • 11. modul- ČIsté stravování --) když nevíš co máš jíst, jak poznáš co je správné ? VHODNÉ A NEVHODNÉ POTRAVINY?JAK VYUŽÍT TUKY V KUCHYNI?
    a hlavně!!! tvůj inspirativní jídelníček ( slané, sladké snídaně, svačiny, obědy, večeře a tipy ve stravování !!! ) 
  • 12. modul- makroživiny --) bílkoviny, sacharidy, tuky... jaké používat, nebo nepoužívat sladidla?
  • 13. modul- intuitivní stravování ---) Kolik toho můžu sníst? Jak funguje intuitivní stravování? Mám jíst pouze tehdy když mám hlad?
  • 14. modul-proč se mi nedaří hubnout? Jíš zdravě a nehubneš? Tak přesně tuto větu jsi možná slyšela někoho říct, nebo viděla napsanou někde v diskusích na internetu. Dost možná sis tohle řekla mnohokrát, sama znáš ten pocit, když se snažíš hubnout zdravě a přitom to nejde. Člověk pak přemýšlí nad tím v čem je zakopaný pes nemám pravdu? V dnešním dni ti ukážu důvod proč nemůžeš zhubnout :)
  • 15.modul-kalorie -úvod --) Kolik toho sním? proč to musím vědět? Kolik jíst abych hubla? z čeho se skládá celkové množství kalorií, které moje tělo potřebuje?
  • 16.modul- kalorie v praxi --) Jak na kalorie? Co je reverzní metoda? jak postupně začít správně jíst? 
  • 17.modul - cheat day --) JAk často můžu hřešit a jíst nezdravé věci? 
  • 18.modul - pitný režim -) Proč je pitný režim tak důležitý? Kolik tekutin potřebuji? 
  • 19.modul - spalovače a proteiny --) co ano a co ne?
  • 20.modul - spánek - dobíječ baterek --) Aneb proč je tak důležité se dobře vyspat ? :) 
  • 21.modul - 30 denní výzvy - aneb proč nefungují? 
  • 22.modul - podpora a nepodpora okolí --) Jak zvládnout okolí, které tě nechápe a nepodporuje? 
  • 23.modul - internet a hubnutí --) Úděl sociáních sítí, aneb každý je chytrý jako rádio !!! 
  • 24.modul - touha být perfektní --) A nestačí být zkrátka lepší ?
  • 25.modul - je to za tebou --) Ohlédni se zpátky jen proto, abys viděla, co jsi dokázala :) 
  • 26.modul - bonus ---) 22 otázek a odpovědí --) nejčastější pravdy, polopravdy a chyby

POKUD SE POZNÁVÁŠ VE VÍCE NEŽ 5 BODECH, PROGRAM JE DĚLANÝ PRO TEBE :) 


Program MOJE TĚLO :)

Začínáme 13.7.2020

plně nabité MODULy INFORMACÍ 

DOMÁCÍ ÚKOLY 

MOTIVAČNÍ KARTIČKY

VSTUP DO FB MOTIVAČNÍ SKUPINY - MOJE TĚLO, MOJE DUŠE :) 

 

Klasická cena 1490Kč /// akce - 549,- !!!


Bonus

1. Musím se při hubnutí vzdát čokolády? 

2. Je pro mě bezlepková dieta vhodná? 

3. Musím jíst sacharidy pouze dopoledne?

4. Co je lepší, jíst 3x denně větší porce, nebo 6x denně menší porce?

5. Snědla jsem na oslavě spoustu chlebíčků, koláčů a tyčinek. druhý den jsem mela o půl kila méně. jak je to možné? 

6. Kdy je nejlepší cvičit?

7. Mám neustále hlad a chuť k jídlu. co dělám špatně? 

8. Je pravda, že žvýkání žvýkačky zahání hlad? 

9. zhubla jsem jen pár cm přes stehna a bříško, ale váha se nehnula. co dělám špatně?

10. je lepší cvičit hned ráno nalačno? 

11. Je pro mně dobré běžné tmavé pečivo? 

12. kolik gramů bílkovin mám denně sníst?

13. Potřebuji zhubnout hlavně přes bříško, jak to mám udělat?

14. proč při menstruaci vždy přiberu, i když si jídlo hlídám?

15. trápí mě celulitida na stehnech a zadečku. jaké cviky dělat, abych se jí zbavila? 

16. jak dlouho po tréninku můžu jíst a co?

17. je lepší cvičit krátkou dobu, každý den, nebo delší méně dní v týdnu?

18. po cvičení mě při chůzi bolí kolena. co dělat?

19. chci začít cvičit, ale nevím kde začít? co je pro mě nejlepší?

20. druhý den po tréninku mě bolí svaly a nemohu ani chodit. na jak dlouho si mám dát volno?

21. Jím zdravě, ale mám neustále nafouklé břicho. čím to může být. 

22. kolik kalorií spálím při půlhodinovém cvičení? 

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů